tamara
seriefan
Charmed - The 8th Season
|
Post by tamara on Aug 23, 2005 11:27:32 GMT 1
mensen, ik heb een enorm leuk nieuwtje??
Ik heb een prijsvraag gewonne op net5.nl en ik mag samen met mijn moeder naar de officiele primiere van de film wedding crashers op woensdag 24 augustus. Natuurlijk mogen we ook over de rode loper lopen tussen alle celebs.
|
|
|
Post by Iris on Aug 23, 2005 12:40:51 GMT 1
Vet cool!!
|
|
tamara
seriefan
Charmed - The 8th Season
|
Post by tamara on Aug 23, 2005 12:52:01 GMT 1
jah he, heb ook een enorm gat in de lucht gesprongen toe ik er achter kwam
|
|
|
Post by Iris on Aug 23, 2005 15:01:09 GMT 1
Ja logisch! Daar heb je tenminste nog wat aan als je zoiets wint! Meestal win je dingen waar je niks aan hebt, naja dat heb ik iig
|
|
|
Post by Piper on Aug 23, 2005 16:20:10 GMT 1
VEeeeeeeeeeeeeeeeet coool!!!! Wanneer is dat?
|
|
|
Post by Iris on Aug 23, 2005 16:38:59 GMT 1
woensdag 24 augustus, staat er bij
|
|
tamara
seriefan
Charmed - The 8th Season
|
Post by tamara on Aug 23, 2005 21:56:52 GMT 1
jah morgen, voor de genen die het woensdag lezen het is vandaag
|
|
|
Post by Iris on Aug 24, 2005 12:51:06 GMT 1
Veel plezier en vertel hier maar uitgebreid hoe het was
|
|
|
Post by Piper on Aug 24, 2005 13:58:53 GMT 1
Ja, srry, ben een beetje blind Het is vandaag, dus plezier wensen heeft warschijnlijk niet meer zo heel veel zin, maar vertel hoe het was
|
|
tamara
seriefan
Charmed - The 8th Season
|
Post by tamara on Aug 25, 2005 12:27:10 GMT 1
OKej dames ik ben weer terug, en hier komt het uitgebreide verslag(En binnenkort foto's)
24/8/05 / 15:30 Uur - Vertrek van huis(Drogeham, Friesland) Naar het treinstadion in Buitenpost en in de trein richting Leewarden(30 MIN) daar overstappen op de trein richting Amesfoort(1 1/2 uur) en daar weer overstappen op de trein richting Amsterdam(30 min) Rond half 7 zijn we dan eidelijk aangekomen in amserdam, eerst wat gegeten en gedronken en op naar de tram richting het Muntplein, daar zijn we uitgestap en de weg overstoken, joepie daar is het dan eindelijk, maar we mochten nog niet naar binnen, na 5 min wachten mochten we dan eindelijk naar binnen, en bij binnenkomst kreeg je gelijk een drankje, na een tijdje wachten kwam het bruidspaar binnen die later op de avond gingen trouwen(Wij waren de wedding crashers), de zaal ging rond kwart voor 8 open en heb mijn ogen uitgekeken hoe mooi het theater is, om 8 uur begon de huwlijks voltrekking en getuigen waren Bas Muijs(GTST) en 1 uit ONM waarvan ik de naam niet meer weet. Allemaal mooi en aardig, na de plechtigheid begon de film die werd aangekondogd door een DJ van Radio 538 (Naam vergeten), na 2 uur film kijken, (Naar trouwens een super geweldige en lachwekkende film, een echte aanrader al zeg ik het zelf) was het feest, nog een aantal bn-ers gezien (OA 1 uit Idols 2) en de taart werd aan gesneden. We vonden het een beetje erg saai dus zijn we Amsterdam in gegaan, eerst dan maar wat eten bij de MC Donalds op de Kalverstraat. Daarna zijn we een kroegje ingedoken die hellaas om 1 uur al weer dicht ging, zij hebben ons geatdendeerd dat we beter in een hotel moesten gaan slapen, en niet gaan zwerven in Amsterdam, omdat dat te gevaarlijk was, dus zo gezegd, zo gedaan, we hebben een goedkoop 2e rangs hotel gevonden(Hotel Kabul) en daar waren we rond 1 uur, rond kwart voor 5 ging de wekker weer en zijn we opgestaan(BTW het lekte wel op de kamer) en hebben we een heelijke bak koffie gehad, daarna zijn we naar het trein stadion gelopen(Dat overegens dichtbij lag) en zijn we op de trein gestap ricting Amesfoort, hellaas hadden we de trein richting gronigen gemist door toedoen, maar 20 min later toch vertrokken, rond 10 uur waren we dan ook eindelijk weer thuis.
|
|
|
Post by Iris on Aug 25, 2005 15:15:35 GMT 1
Cool zeg! (behalve dan de lekkende kamer en de gemiste trein :S)
|
|
tamara
seriefan
Charmed - The 8th Season
|
Post by tamara on Aug 25, 2005 20:14:15 GMT 1
ach zoiets neem je voor lief, we hebben een top tijd gehad dus dat kon er ook nog wel bij, het intereseerde me totaal niet, okej behalve de gemiste trein dan
|
|
|
Post by Iris on Aug 26, 2005 13:18:08 GMT 1
Ik snap het, het is al cool dat je er heen mag!
|
|
|
Post by Piper on Aug 27, 2005 15:35:29 GMT 1
WOW, echt gaaf Lijkt me ook echt leuk om eens mee te maken
|
|
|
Post by Iris on Aug 27, 2005 22:09:20 GMT 1
Zeker! Maar ook wel eng met al die beroemdheden!
|
|