|
Post by niblet on May 8, 2008 13:07:04 GMT 1
Ja binnenkort kaartjes voor Rotterdam bestellen!! En het zou goed kunnen dat je vandaag de kaartjes voor de HMH hebt gekregen. Het ziet er namelijk uit als een envelop met kaartjes. Maar ik zal moeten wachten tot jij thuis komt voor ik dat zeker weet
|
|
|
Post by Iris on May 12, 2008 22:23:15 GMT 1
En dat was idd zo!!! Jeee rij 5 gewoon!
|
|
|
Post by Iris on May 13, 2008 16:22:04 GMT 1
Maar die kaartjes voor Rotterdam hebben we helaas niet Gelukkig binnenkort wel voor Den Haag, maar toch...
|
|
|
Post by niblet on Jul 20, 2008 15:09:25 GMT 1
Ja, ach ja... Voor andere mensen die hier komen (dus niemand ) er zijn nog steeds kaartjes te koop voor de afscheidstour!
|
|
|
Post by Iris on Jul 27, 2008 16:29:24 GMT 1
En niet meer voor de opnames
|
|
|
Post by niblet on Aug 1, 2008 18:28:38 GMT 1
Ik zag het trouwens wel weer op de site staan.. Als het zo lang duurt voor het is uitverkocht, moeten wij toch wel naar onze eerste voorkeursdatum kunnen. Jammer alleen dat dat nu op de eerste schooldag is :S Eigenlijk zou die tweede nu beter uitkomen
|
|
|
Post by Iris on Aug 18, 2008 16:03:07 GMT 1
Haha, maar dan is J vd B er natuurlijk niet, want ik vind dat hij donderdag moet komen. Of hij komt net wel vrijdag. Dat zou balen zijn. Maar ja, wij hebben altijd pech! Dus het zal wel weer eens niet mee zitten.
|
|
|
Post by niblet on Oct 9, 2008 15:31:23 GMT 1
Maar toch wel een keer! Wat een toeval dat we precies bij de aflevering met Jeroen van der Boom waren! Jammer, dat we niet naar meer opnames kunnen...
|
|
|
Post by Iris on Oct 9, 2008 18:28:18 GMT 1
Ja, dat was wel echt de meest geweldige gast die er had kunnen zijn! Hoewel Coen of Sander (of allebei) ook leuk was geweest. Maar die komen als het goed is sowieso niet , dus het had niet beter gekund! Idd jammer dat we niet naar meer opnames kunnen. We kunnen nu nooit meer naar Lama-opnames Maat gelukkig nog 2 shows!
|
|
|
Post by niblet on Oct 13, 2008 19:23:02 GMT 1
Ja precies, en daarna gaan we gewoon naar elke opname van wat voor programma dan ook, waar lama's in zitten
|
|
|
Post by Iris on Oct 17, 2008 16:40:30 GMT 1
Haha idd!! Moeten we naar alle afleveringen van 'ik hou van Holland'
|
|
|
Post by niblet on Feb 25, 2010 21:57:42 GMT 1
Haha, moeten we inmiddels wel naar wat meer programma's denk ik... Ik weet niet wat Ruben Nicolai inmiddels allemaal doet.. iig zou je dan nog naar gehaktdag kunnen. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen. Misschien moeten we hier nog maar even melden aan al die mensen die dit forum lezen, dat de lama's (en daarmee bedoel ik dan Tijl, Ruben vd Meer, Jeroen en Patrick) gaan doen: De grote improvisatie showop zondag 11 april, 20.15 uurkaartjes te bestellen via www.seetickets.nlInmiddels alleen nog 2e en 3e rang (jammer he, dat kaartjesnieuws altijd zo laat komt hier )
|
|
|
Post by Iris on Feb 26, 2010 18:49:51 GMT 1
iig kun je nog kaartjes kopen. Ik heb ook wel eens gepost toen het niet meer kon volgens mij Maar ja, de echte fans weten het wel. Wij zitten tenslotte ook 1e rang
|
|
|
Post by niblet on Mar 5, 2010 21:15:10 GMT 1
Haha, ja dat is helemaal handig je kón kaartjes kopen, maar ja nu is het te laat Gelukkig hebben we goeie plekken! Ik heb er zin in!
|
|
|
Post by Iris on Mar 12, 2010 19:02:55 GMT 1
Ja idd! Maar hadden ze ff gezegd dat je eerder dan 10 uur al kon bestellen, had ik nóg wel eerder gekeken! Hadden we nog beter kunnen zitten!!
|
|