|
Post by Iris on Feb 22, 2009 14:00:54 GMT 1
Ik denk dat ze ons vergeten zijn
|
|
|
Post by niblet on Mar 14, 2009 18:49:48 GMT 1
Ja daar ben ik ook eeeeeeeeeerg bang voor. Over een uur komt het weer! Ik hoop dat Jeroen weer wint!
|
|
|
Post by Iris on Mar 14, 2009 23:31:22 GMT 1
Jeroen heeft gewonnen!!! Go Jeroen! Al 2 keer achter elkaar!
|
|
|
Post by niblet on Jul 28, 2009 18:16:57 GMT 1
En Jeroen had het hele seizoen gewonnen Jammer dat we nog steeds niet zijn geweest. Ik hoop wel dat ze ons uitnodigen en dat we niet ineens weer van de lijst af zijn. Want het is wel lullig als ze ons alleen een uitnodiging sturen voor een aflevering dat we niet kunnen omdat je dan lid moet zijn van de staatloterij.. Ben zeer benieuwd.
|
|
|
Post by Iris on Jul 29, 2009 10:10:50 GMT 1
Ja idd, dat doen ze gewoon expres! Ik hoop ook echt dat we een keer heen kunnen en dat we dan in het vak van Jeroen zitten en dat hij wint en dat we dan iets heeeeeeel leuks/doms hebben gewonnen (wat wel makkelijk te vervoeren is )
|
|
|
Post by niblet on Feb 4, 2010 19:24:53 GMT 1
JEEEEEEEEEEEEEJ Het is ons een keer gelukt! En dan niet eens zo lang nadat jij dit hebt gepost. En in het vak van Jeroen, én iets winnen, én dat was nog dom ook en niet makkelijk te vervoeren! Nou wat wil je nog meer! Jammer alleen dat bijwonen van het volgende seizoen er niet in zit... Maar wat ik dan wel meteen kan posten: Vanaf 6 maart weer nieuwe afleveringen. Ik heb nog expres aldoor gecheckt of al op de site stond dat er opnames aan zaten te komen, maar daar heb ik niks over gelezen. Dat wordt dus maar weer aanmelden voor de wachtlijst? Ik hoop dat ze dan nog wel een paar seizoenen meegaan! En dat we dan weer in het vak van Jeroen zitten (en het liefst winnen natuurlijk! (en dan wel iets leuks ))
|
|
|
Post by Iris on Feb 5, 2010 14:30:57 GMT 1
Nu maakt het mij opzich niet zo heel veel meer uit in welk vak we zitten, hoewel bij Jeroen natuurlijk wel leuker is. Maar de druk is minder hoog nu
|
|
|
Post by niblet on Feb 5, 2010 17:31:39 GMT 1
Ja dat is waar. We hebben iig een keer bij Jeroen gezeten. Nu is het belangrijkste eigenlijk winnen En dan iets heeeeeeeeel leuks. Ben trouwens benieuwd wanneer onze bloemetjes uitkomen. Staan ze in de garage?
|
|
|
Post by Iris on Feb 10, 2010 23:24:36 GMT 1
Ja, ben ik ook benieuwd naar. Maar als het zo koud blijft, zal het nog wel ff duren... Volgens mij staan ze idd in de garage
|
|
|
Post by niblet on Feb 11, 2010 19:27:17 GMT 1
Oke, hopelijk vriest het daar niet Ik hoop dat het snel beter weer wordt!
|
|
|
Post by Iris on Feb 11, 2010 20:31:06 GMT 1
Ja idd, ik ben wel benieuwd of het wat gaat worden met die tulpen. Zou wel leuk zijn!
|
|
|
Post by niblet on Feb 18, 2010 17:28:45 GMT 1
Ze staan trouwens op de veranda heb ik vandaag van onze moeder vernomen. Ze zijn me helemaal niet opgevallen daar! Volgens mama gaan ze iig wel uitkomen
|
|
|
Post by Iris on Feb 19, 2010 19:02:00 GMT 1
Heb ik ook helemaal niet gezien!! Ze moeten JUIST WEL opvallen! Maar mooi dat ze uit gaan komen!
|
|
|
Post by niblet on Feb 25, 2010 21:50:56 GMT 1
Ja idd. Maar dat komt nog wel! Als we straks twee manden vol met oranje tulpjes hebben, zetten we ze wel op een opvallende plek!
|
|
|
Post by Iris on Feb 26, 2010 18:47:24 GMT 1
Ja idd, bij de voordeur ofzo
|
|