|
Post by niblet on Jan 28, 2010 17:51:28 GMT 1
Whahahahahha!!! Ja dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom!!!! Ik zei gister iets grappigs (maar niet heus), maar ik ben vergeten wat het was. iig vond mama het niet zo grappig
|
|
|
Post by niblet on Jan 28, 2010 18:29:36 GMT 1
Onze versie van Terug naar de kust Vrouw en man liggen eerst op het strand, later liggen ze in bed in huis. Daarna zijn ze ineens in een huis, maar je weet niet van wie dat huis is. Later staan ze opeens op het dak en in de volgende scène ligt de vrouw dood op de grond. Dan zien we de vrouw in een vliegtuig zitten - we denken dat dit een terugblik is - en het vliegtuig stort neer op een onbewoond eiland, waar ze moet zien te overleven. Dit blijkt eigenlijk een vooruitblik te zijn. Volgende scène: Man is heeel klein geworden en zit in een vissenkom, hij klopt tegen het glas aan, want hij wil er uit. Zijn vrouw staat er bij en ze brengt hem in vissenkom terug naar de kust, waar ze hem vrij laat in zee: EINDE Ik denk dat hierna de vooruitblik zal gebeuren. Dus vrouw in vliegtuig, stort neer, zit in LOST etc.
|
|
|
Post by Iris on Jan 29, 2010 14:44:44 GMT 1
Wat een verwarrende film! Ik snap nu wel goed wat papa bedoelde!
|
|
|
Post by niblet on Feb 2, 2010 18:43:11 GMT 1
Haha ja he! Ik zou er ook niks van begrijpen. Toch raar dat we er geen slechte recensies over hebben gelezen
|
|
|
Post by Iris on Feb 3, 2010 17:10:02 GMT 1
Ik heb er eigenlijk helemaal niks over gelezen...
|
|
|
Post by niblet on Feb 4, 2010 19:19:37 GMT 1
Haha ik weet het niet meer... Is al weer zo lang geleden dat die film in de bios was. Vandaag lachen met onszelf en met/om mama: Mama gaat haar mail bekijken en opent er één. Ik zeg: 'Volgens mij open je er nu één die je al gelezen hebt.' Mama zeg iets in de trant van: 'Hier krijg ik ook vaak mail van...' Ja dat komt omdat je hem al een keer geopend hebt! Het is een oud mailtje!
|
|
|
Post by Iris on Feb 5, 2010 14:32:28 GMT 1
Haha. Het was nog grappiger als ze had gezegd dat ze dat mailtje al een paar keer had gekregen. 'Ja mama, dat komt omdat je steeds weer dezelfde opent'
|
|
|
Post by niblet on Feb 5, 2010 17:34:06 GMT 1
Hahaha, ja dat was helemaal grappig geweest. Zou me niks verbazen als mama dat zou zeggen
|
|
|
Post by Iris on Feb 10, 2010 23:25:22 GMT 1
Ja idd. Of dat ze de volgende keer weer precies hetzelfde zegt
|
|
|
Post by niblet on Feb 11, 2010 19:47:32 GMT 1
Hahaha ja, zal me niks verbazen!! Als ze steeds zo weinig achter de computer zit, vergeet ze natuurlijk weer hoe alles werkt..
|
|
|
Post by Iris on Feb 11, 2010 21:25:44 GMT 1
Maar aan de andere kant, ze snapt wel dat de dik gedrukte mailtjes de nieuwe zijn...
|
|
|
Post by niblet on Feb 18, 2010 17:29:44 GMT 1
Ja dat is idd zo. Hmm, dan zal ze vast niet nog een keer diezelfde fout maken..
|
|
|
Post by Iris on Feb 19, 2010 19:02:52 GMT 1
Nee idd, het is niet dat mama dom is natuurlijk!
|
|
|
Post by niblet on Feb 25, 2010 21:51:58 GMT 1
Nee, dat nou ook weer niet. Het is alleen dat ze er nog niet zoveel verstand van heeft.
|
|
|
Post by Iris on Feb 26, 2010 18:55:48 GMT 1
Precies, maar dat komt met ervaring. Alleen ervaring komt wat sneller door het vaker te doen...
|
|