|
Post by Iris on Aug 23, 2005 18:51:28 GMT 1
Ik vond toevallig spoilers van seizoen 3 en heb ze uit nieuwsgierigheid gelezen, dus als er nog meer mensen net als ik het wil lezen, hier zijn ze dan: -Tot de 8e of 9e aflevering zullen we nog niet weten wie Scott Motors heeft afgebrand. (Dit gebeurd dan lijkt mij in het 2e seizoen) -Hilarie Burton (Peyton) zal misschien stijl haar krijgen in dit seizoen (dit heeft ze in het echt ook, het kost 3 uur om haar haar te krullen) -Karen's Café wordt van binnen veranderd. Het heeft een muziek/kunst thema -Larry Sawyer zal door iemand anders gespeeld worden -Baksetbal komt weer terug dit seizoen! -Chris komt weer terug naar Tree Hill en zorgt voor chaos tussen Haley en Nathan -In de 1e aflevering is het 2 maanden later als in de laatste aflevering van seizoen 2
|
|
|
Post by Piper on Oct 26, 2005 20:41:04 GMT 1
aaah, dit weten we nu allemaal al Ik durfde nu eindelijk maar eens te kijken... wou het eerder nog niet weten. Maar dit weten we allemaal al... Ok ik ga commentaar leveren: -Tot de 8e of 9e aflevering zullen we nog niet weten wie Scott Motors heeft afgebrand. (Dit gebeurd dan lijkt mij in het 2e seizoen) * Daar hebben wij nu onze eigen theorie op bedacht. Ik denk (dus) dat Lucas hem heeft gered (zoals we zagen ) en dat Keith het heeft afgebrand... -Hilarie Burton (Peyton) zal misschien stijl haar krijgen in dit seizoen (dit heeft ze in het echt ook, het kost 3 uur om haar haar te krullen) * Leek me ook wel eens handig... Leek me een pokke werk om t te krullen. En ik moet zeggen dat t er erg goed staat! -Karen's Café wordt van binnen veranderd. Het heeft een muziek/kunst thema * Ik vind het wel mooi geworden...wel ietsje drukker in ene -Larry Sawyer zal door iemand anders gespeeld worden * Daar irriteer ik me mateloos aan... Ik vind dat je gewoon de spelers moet houden die je eerst had... T zal wel niet anders gekunt hebben, maar tog een beetje jammer... -Baksetbal komt weer terug dit seizoen! *Ik moet zeggen dat ik nix aan basketbal vind, maar het wel iets extra's geeft aan de serie... en zolang we niet zo'n hele wedstrijd hoeven te zien en alleen maar het belangrijke vind ik het prima -Chris komt weer terug naar Tree Hill en zorgt voor chaos tussen Haley en Nathan * T zal een keer nie Hij mag wel eens wegblijven. ik ben voor Naley -In de 1e aflevering is het 2 maanden later als in de laatste aflevering van seizoen 2 * Tja... dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit
|
|
|
Post by Iris on Oct 27, 2005 17:20:40 GMT 1
Ik ben het helemaal met je eens! Alleen vind ik het wel leuk dat Chris terug komt, hoewel ik ook heeeel erg voor Naley ben, maar ja, ik ben fan
|
|
|
Post by Piper on Oct 29, 2005 8:59:49 GMT 1
Ja, ik dus nie, dus van mij mag ie opzouten haha
|
|
|
Post by Iris on Oct 29, 2005 13:54:36 GMT 1
Alleen z'n nieuwe kapsel vind ik echt verschrikkelijk! Tenminste, op de promo foto's van aflevering 5 die ik heb gezien...
|
|
|
Post by Piper on Oct 31, 2005 9:06:15 GMT 1
Ik heb m wel gezien in aflevering 4
|
|
|
Post by Iris on Oct 31, 2005 14:53:02 GMT 1
Verdacht... oké ik denk dat je nu een stuk voor me hebt verraden of niet?
|
|
|
Post by Piper on Oct 31, 2005 19:19:32 GMT 1
ik weet het nie... welk stuk?
|
|
|
Post by Iris on Oct 31, 2005 19:57:39 GMT 1
Van batman
|
|
|
Post by Piper on Nov 1, 2005 15:46:16 GMT 1
ooooow, dat stuk joh! Ik zat aan iets heel anders te denken
|
|
|
Post by Iris on Nov 1, 2005 16:29:03 GMT 1
Haha, naja ik zie het vanzelf wel, als ie eindelijk eens klaar is met downloaden :S
|
|
|
Post by Piper on Nov 2, 2005 8:35:58 GMT 1
:S hoe lang ben je d'r al mee bezig?
|
|
|
Post by Iris on Nov 2, 2005 13:54:16 GMT 1
Geen idee, maar hij stopt er de hele tijd weer mee, zo irritant. Dan zegt ie dat ie binnen een uur klaar is ofzo, maar even later is ie al weer gestopt :S
|
|
|
Post by Piper on Nov 3, 2005 9:59:27 GMT 1
dat is echt zo pokke... dat heb ik ook nogsteeds met Raise your voice... op 99,9% (neej, ben d'r nog nie helemaal overheen...)
|
|
|
Post by Iris on Nov 3, 2005 10:54:12 GMT 1
Kan ik me voorstellen. Ik was er bij mijn film ook al bang voor, hij was wel helemaal klaar, maar hij zei nog steeds niet dat ie klaar was, maar gelukkig...
|
|