|
Post by niblet on Oct 23, 2006 18:28:02 GMT 1
Goed van David Schwimmer naar Katherine Heigl dus...
|
|
|
Post by Iris on Oct 24, 2006 16:45:15 GMT 1
Jup, dat was het plan ja
|
|
|
Post by niblet on Oct 25, 2006 16:16:43 GMT 1
David Schwimmer in Friends met Matt LeBlanc Matt LeBlanc in Joey met Nat Faxon Nat Faxon in Romy and Michele: In the beginning met Katherine Heigl Volgende = van Katherine Heigl naar Armand Assante
|
|
|
Post by Iris on Oct 28, 2006 11:16:13 GMT 1
Deze was echt moeilijk! Katherine Heigl in Grey's Anatomy met Patrick Dempsey Patrick Dempsey in Scream 3 met David Arquette David Arquette in The Commuters met Armand Assante De volgende is dan heel logisch, hè : van Armand Assante naar Vincent Ventresca (extra punten als het via Brenda Pickleman gaat )
|
|
|
Post by niblet on Oct 29, 2006 16:56:58 GMT 1
Armand Assante in The Odyssey met Christopher Lee Christopher Lee in Sleepy Hollow met Johnny Depp Johnny Depp in Ed Wood met Bill Murray Bil Murrey in Groundhog Day met Brenda Pickleman Brenda Pickleman in Looking for Lola met Vincent Ventresca Krijg ik nu bonuspunten? Volgende is.......................................van Vincent Ventresca naar David Boreanaz (omdat ze "op elkaar lijken" )
|
|
|
Post by Iris on Oct 29, 2006 21:30:10 GMT 1
Ja hoor, je hebt nu extra punten ik ga deze wel ff later doen, want dit gaat allemaal van mijn leertijd af
|
|
|
Post by Iris on Oct 30, 2006 14:11:10 GMT 1
Whaha, ik las net nog ff m'n stukje van hier boven en ik las leertijd als leeftijd Maar goed, ik heb 'm gevonden: Vincent Ventresca in The Surrogate met Alyssa Milano Alyssa Milano in Charmed met Charisma Carpenter Charisma Carpenter in Buffy the Vampire Slayer/Angel met David Boreanaz Was toch een stuk makkelijker dan ik had verwacht Volgende: van David Boreanaz naar James Lafferty
|
|
ruth
zapper
|
Post by ruth on Dec 15, 2006 14:01:29 GMT 1
David Boreanz in The Crow: Wicked Prayer met Tara Reid Tara Reid in American Pie 2 met Jason Biggs Jason Biggs in Boys and Girls met Raquel Beaudene Raquel Beaudene in Boys on the Run met James Lafferty
en dan van James Lafferty naar Tom Welling
|
|
|
Post by Iris on Dec 15, 2006 15:44:14 GMT 1
Jeee! Eindelijk kan ik hier weer eens verder James Lafferty in One Tree Hill met Chad Michael Murray Chad Michael Murray in A Cinderella Story met Hillary Duff Hillary Duff in Cheaper by the Dozen met Tom Welling en de volgende is: van Tom Welling naar Emily VanCamp
|
|
ruth
zapper
|
Post by ruth on Dec 16, 2006 10:41:06 GMT 1
Moet even zoeken hoor!
|
|
|
Post by Iris on Dec 16, 2006 12:19:48 GMT 1
Is goed! Ik verwacht ook niet dat je 't uit je hoofd weet, dat weet ik meestal ook niet
|
|
|
Post by Piper on Dec 18, 2006 13:15:58 GMT 1
neej... ik vind dit ook altijd teveel moeite om op te zoeken had vroeger (zo'n half jaar geleden alweer) een site gevonden waar hij zelf de link geeft tussen twee personen... maar ja, die weet ik nie meer
|
|
|
Post by Iris on Dec 19, 2006 17:22:51 GMT 1
Ik weet er wel meer, maar dat is ook stom als je dat doet, dan gaat 't hele idee van het spel weg. Ik gebruik ze alleen om te controleren of iemand niet toevallig in iets speelt met de ander als ik zelf weer een persoon moet verzinnen
|
|
|
Post by niblet on Dec 21, 2006 17:02:10 GMT 1
Ja dan is het wel handig, anders wordt het wel heel makkelijk (maar dat had ik zeker ook een keer perongeluk gedaan )
|
|
|
Post by Iris on Dec 21, 2006 21:55:37 GMT 1
Ja idd en toen vroeg je nog aan mij of je dat moest doen en toen zei ik ook nog ja en dat terwijl we toen al lang wisten dat ze een gastrol in medium had gespeeld
|
|