|
Post by Iris on Dec 27, 2006 16:42:01 GMT 1
Maar het is dan niet die waar je antwoord op kan geven zeg maar
|
|
|
Post by niblet on Dec 27, 2006 16:45:10 GMT 1
Haha dit snap ik niet helemaal
|
|
|
Post by Iris on Dec 27, 2006 16:49:37 GMT 1
Ja, vond 't ook al vaag toen ik 'm poste Dat je niet die van Tom Welling naar Emily VanCamp dan kan 'beantwoorden' zeg maar, als je dus lang wacht, want dan is iemand anders al weer geweest. Maar goed, 't wordt nu een beetje onzin hier en ik weet dat dat mijn schuld is, dus zal ik nu wel ff ophouden
|
|
|
Post by niblet on Dec 27, 2006 16:50:42 GMT 1
Hahaha, oke, ik stop ook.
|
|
|
Post by Iris on Dec 27, 2006 16:55:11 GMT 1
Hopen dat snel iemand antwoord. Voor de duidelijkheid: het was van Tom Welling naar Emily VanCamp
|
|
|
Post by niblet on Dec 29, 2006 15:46:12 GMT 1
Ik heb er een hoor!!! Tom Welling in The Fog met Selma Blair Selma Blair in A Guy Thing met Jason Lee Jason Lee in Dreamcatcher met Morgan Freeman Morgan Freeman in Bruce Almighty met Jim Carrey Jim Carrey Eternal Sunshine of the Spotless Mind met Kate Winslet Kate Winslet in The Holiday met Jack Black Jack Black in King Kong met Naomi Watts Naomi Watts in The Ring Two met Emily VanCamp Hehe Lekker lang Nu: Van Emily VanCamp naar Ruben van der Meer
|
|
|
Post by Iris on Dec 29, 2006 16:17:27 GMT 1
Emily vanCamp in Lost and Delirious met Piper Perabo Piper Perabo in Cheaper by the Dozen met Tom Welling Tom Welling in Smallville met Michael Rosenbaum Michael Rosenbaum in Cursed met Joshua Jackson Joshua Jackson in Dawson's Creek met Roger Howarth Roger Howarth in As the World Turns met Ruben Nicolai Ruben Nicolai in de Lama's met Ruben van der Meer Volgende is: van Ruben van der Meer naar Alyson Hannigan p.s. mijne is ook wel lang
|
|
|
Post by Iris on Dec 29, 2006 16:26:44 GMT 1
Whaha, kom er nu ook achter dat ik van Emily VanCamp naar Tom Welling er ook in heb zitten. Was dus eigenlijk wel een stuk korter
|
|
|
Post by niblet on Jan 1, 2007 12:20:52 GMT 1
Er zijn vast veel manieren om er te komen Maar ik klik ook altijd maar wat aan dus dan moet je maar net de goeie hebben.
|
|
|
Post by Iris on Jan 1, 2007 14:10:56 GMT 1
Ja idd, ik ook. Ik klik eerst alles aan wat bekend is en waar dan nog weer bekende mensen in mee spelen, zodat ik misschien zelf al een beetje een link kan leggen
|
|
|
Post by niblet on Jan 4, 2007 20:20:06 GMT 1
Ja dat heb ik af en toe ook, maar ik zie ook vaak weer een film die ik dan bij een ander heb gezien en dan heb je ineens dé link
|
|
|
Post by Iris on Jan 5, 2007 16:54:18 GMT 1
Kan ook nog ja
|
|
|
Post by niblet on Jan 28, 2007 20:39:59 GMT 1
Ruben van der Meer in Ellis in Glamourland met Joan Collins Joan Collins in The Nanny met Fran Drescher Fran Drescher in The Nanny met Whoopi Goldberg Whoopi Goldberg in Farce of the penguins met Alyson Hannigan
Volgende = van Alyson Hannigan naar ---> Shailene Woodley
|
|
|
Post by Iris on Jan 29, 2007 9:56:26 GMT 1
Alyson Hannigan in American Pie met Casey Affleck Casey Affleck in The Last Kiss met Rachel Bilson Rachel Bilson in The O.C. met Shailene Woodley
En de volgende is: van Shailene Woodley naar Arielle Kebbel
|
|
|
Post by niblet on Feb 18, 2007 20:03:31 GMT 1
Shailene Woodley in Once Upon a Mattress met Carol Burnett Carol Burnett in Desperate Houswives met Teri Hatcher Teri Hatcher in Desperate Houswives met Jesse Metcalfe Jesse Metcalfe in John Tucker Must Die met Arielle Kebbel
Van Arielle Kebbel naar James Marsters
|
|