|
Post by Iris on Jan 6, 2009 14:37:17 GMT 1
8 januari begint het weer!!!
|
|
|
Post by niblet on Jan 13, 2009 17:12:50 GMT 1
Who is the mole? Weet je het al? Heb je al vermoedens? Nu maar hopen dat die ene man eruit gaat, hoe heet ie ook alweer? John ofzo? En dat Dennis erin blijft natuurlijk!
|
|
|
Post by Iris on Jan 13, 2009 20:15:27 GMT 1
Ja idd, ik hoop 't ook! Ik heb nog geen idee, maar die vent is opzich wel verdacht...
|
|
|
Post by niblet on Jan 21, 2009 17:08:26 GMT 1
Ja, maar wel stom! Nou ja, misschien gaat ie er morgen wel uit, zou leuk zijn.
|
|
|
Post by Iris on Jan 21, 2009 22:46:37 GMT 1
Ja idd. De vorige keer was hij iig niet verdacht, hij had heel veel geld binnen gebracht. Sebastiaan was wel erg verdacht aan het doen. Het zou ook een super molactie zijn als Anniek de mol was en omdat ze wist dat ze er niet uit kon, omdat Sebastiaan zijn vrijstelling al had ingeleverd en zij er ook 1 had, al haar vragen fout had beantwoord en daardoor een rood scherm kreeg, zodat iedereen denkt dat ze de mol niet is
|
|
|
Post by niblet on Jan 22, 2009 15:53:31 GMT 1
Ja dat zou wel slim zijn idd. Ze had toch ook geen geld opgehaald? Dat is ook wel handig. Expres een beetje als laatste gaan, zodat het nog kan dat je niet te veel geld vind.
|
|
|
Post by Iris on Jan 22, 2009 16:50:05 GMT 1
Ja idd en toch niet zo ver als laatste dat een ander die vrijstelling al heeft. Naja, we zullen vanavond wel weer zien wie er mollerig doet!
|
|
|
Post by niblet on Jan 22, 2009 23:08:00 GMT 1
Nou Anniek is nog steeds wel verdacht, maar Hans was het iig niet niet dat ik hem verdacht vond. En Jon zit er nog steeds in...
|
|
|
Post by Iris on Jan 22, 2009 23:39:20 GMT 1
Er zijn zoveel verdachten! Hans deed de eerste afl. wel een beetje verdacht, maar daarna niet meer, dus ik verdachtte hem ook niet. Sebastiaan is wel lekker mollerig aan het doen, dus ik hoop dat hij er nog wel een tijdje in blijft. Paula was ook wel erg verdacht aan het doen, maar ik hoop ook niet dat zij het is, zij mag er ook wel uit. Zij en Jon
|
|
|
Post by niblet on Feb 5, 2009 19:23:40 GMT 1
Sebastiaan verdenk je alleen niet doordat hij zo overduidelijk molacties uithaalt. Maar misschien is dat wel weer een truc.. Hij is idd wel grappig om erin te hebben. Paula is er gelukkig uit, daar hoopte ik al op. Misschien gaat Jon er dan vandaag wel uit En anders iemand anders die we niet echt kennen
|
|
|
Post by Iris on Feb 5, 2009 21:24:59 GMT 1
Boehoe, Jon is er nog steeds niet uit! Maar Sebastiaan tenminste ook niet. Ik vind het wel raar dat niemand hem verdacht, terwijl hij zó verdacht is. Maar ja, misschien idd juist daarom... Heb al weer zin in volgende week!
|
|
|
Post by niblet on Feb 22, 2009 13:06:16 GMT 1
En nu is ie er wel uit Zolang Jon maar niet de mol is (hoewel Dennis het dan wel goed heeft natuurlijk (tenzij ie stiekem zelf de mol is..))
|
|
|
Post by Iris on Feb 22, 2009 14:19:23 GMT 1
Jon mag gewoon niet de mol zijn! Ik hoop dat Dennis eens ophoudt met die tunnelvisie en snel uitvindt wie wel de goede mol is. Dennis kan zelf bijna niet de mol zijn, hoewel als hij de mol zou zijn hij het wel heel goed doet, want hij is absoluut niet verdacht! Misschien moet ik hem toch maar eens in de gaten gaan houden!
|
|
|
Post by Iris on Feb 27, 2009 11:11:42 GMT 1
Haha, en toen was hij eruit. Als ik nu zou moeten stemmen zou ik toch voor Anniek gaan.
|
|
|
Post by niblet on Mar 14, 2009 18:54:18 GMT 1
En dan is het toch Jon! Naja, niks meer aan te doen wel lullig voor Dennis dat ie er dan uit is, maar iedereen zat natuurlijk op Jon.
|
|