|
Post by Iris on Jan 26, 2009 17:09:20 GMT 1
Hier toch ook maar ff een topic starten. Hoewel gisteren volgens mij de laatste aflevering was, maar goed Praten kan even goed nog en misschien wordt het nog wel eens herhaald...
|
|
|
Post by niblet on Feb 5, 2009 19:11:31 GMT 1
Ja wie weet... Alleen kijk ik het niet dus dan kan ik er ook niet echt over meepraten
|
|
|
Post by Iris on Feb 5, 2009 20:22:20 GMT 1
Haha, moet je het gaan kijken als het wordt herhaald. Wel goed dat je weer gepost hebt nu het af is. Hoewel ik dat natuurlijk zelf ook heb gedaan
|
|
|
Post by niblet on Feb 22, 2009 12:59:15 GMT 1
Ja, heel slim kan je er helemaal niks meer over zeggen maar dat kon ik evengoed al niet, dus dat maakt niet uit. Toch knap dat we nu alweer 4 posts hebben, zonder dat het echt ergens over gaat
|
|
|
Post by Iris on Feb 22, 2009 13:59:33 GMT 1
Haha, wel hè! Ik vind het wel jammer dat er altijd zoveel verschillen tussen vampiers bestaan. Ik ben de Buffy vampiers zo erg gewend, dan is het raar als vampiers zonder ziel of chip goed kunnen zijn.
|
|
|
Post by niblet on Mar 14, 2009 18:46:40 GMT 1
Ja dat is wel raar, de vampiers van Buffy zie ik toch altijd als de echte... Het is ook niet leuk als ze ineens niet gedood worden door een houten staak, of dat ze ineens toch wel in de zon rond kunnen lopen, maar dat alleen niet zo leuk vinden.
|
|
|
Post by Iris on Mar 14, 2009 23:28:43 GMT 1
Ja idd, het leukst is toch als ze een beetje beginnen de roken/branden En in stof opgaan is toch ook wel heel handig, gelijk netjes opgeruimd! Kunnen ze ook niet (naja, er zijn altijd uitzonderingen) uit de dood opstaan.
|
|