|
Post by Iris on Feb 5, 2009 17:49:35 GMT 1
Vanaf dinsdag 17 maart 21.00 tot 21.25 uur zijn er weer nieuwe afleveringen van 'je zal het maar hebben' op BNN. Dit keer helaas niet meer met Ruben Nicolai, maar met Valerio.
|
|
|
Post by niblet on Feb 5, 2009 19:13:24 GMT 1
BAH! Ik wordt gek van Valerio! Het lijkt idd wel alsof ze hem als nieuwe Ruben willen hebben. De IQ test en nu weer dit. Lijkt me niet leuk om door Valerio geïnterviewd te worden voor zo'n programma. Volgens mij kan Ruben dat veel beter! Misschien moeten we toch maar een keer een stukje kijken. Hoewel ik het waarschijnlijk te vervelend vind om Valerio's stem de hele tijd te horen om een hele aflevering te kijken
|
|
|
Post by Iris on Feb 5, 2009 20:24:03 GMT 1
Ja, idd. Ruben lijkt mij ook veel beter, omdat hij het tenminste nog grappig kan maken, maar hij ook goed serieus kan zijn. Valerio praat zo monotoon. Hij maakt het vast alleen maar saai! Maar ja, het is verder wel een leuk programma, dus we kunnen altijd ff kijken. Hoewel dinsdag natuurlijk desperate housewives dag is, dus ik denk dat het programmagemist.nl wordt.
|
|
|
Post by niblet on Feb 22, 2009 13:00:06 GMT 1
Ja dat denk ik ook. Maar dat geeft niet. Als het niet echt heel leuk is, hoef ik het ook niet op tv te zien..
|
|
|
Post by Iris on Feb 22, 2009 14:00:29 GMT 1
Nee precies, niemand kan het vast zo goed als Ruben!
|
|